trodde man kunde ha tråkigare, det kunde man inte:p

För exakt ett år sedan:
Vilken klass gick du i? - 4:an
Vad hade du för hårfärg? - samma som nu (orange typ)
Hur lång var du? - 144 maybe;)
Vem var du kär i? - Albin:D<3
Hade du någon pojk-/flickvän? - japp ett tag:)
Vad brukade du göra på fritiden? - Fotboll/handboll och datan:)
Vilka umgicks du med? - Linnea, Elina och matilda:)
Hur såg du ut? - liten och ful:/
Var allt bättre då? - neej det är tveksamt:)
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - då o då!
Har du förändrats? - mycket!!

Nu:
Vilken klass går du i? - 5:an
Vad har du för hårfärg? - samma oranga färg:)
Hur lång är du? - 147 typ:)
Vem är du kär i? - A...<333
Har du någon pojk-/flickvän? - nej:(
Vad brukar du göra på fritiden? - mycket skola, vänner och handboll:)
Vilka umgås du med? - många men mest Tilde, Linnea, Matilda, Elina och Elin:)
Hur ser du ut? - fortfarande ful men bättre:)

Har du:
Kysst någon? - ja:*
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - nope:)
Ljugit för en bra vän? - tyvärr jaa..
Svikit någon? - ja.
Fuskat på prov/läxförhör? - nej
Blivit kallad Bögjävel? - AHAHHAHA inte seriöst iallafall;)


Vem:
Skrev du senast till på msn? - Tilde<3
Kramade du senast? - Alva<3
Sov hos dig senast? - sofie:)
Vill du vara med just nu? Den jag är med;)
Ringde dig senast? - mamma:)
Skickade ett sms till dig senast? - Sofie
Skickade du ett sms till senast? - Sofie<3

Vad:
Drack du senast? - festis:p
Köpte du senast? - festis ^^
Gjorde du igår? - ehh jadu;)
Ska du göra i morgon? - va med sofie och ha träning:)
Vill du göra just nu? - vara med sofie;)
Åt du senast? - mat:D (taaccoooss)
Är närmast dig som är rosa? - en tom godispåse:D

Kärlek & Förhållande
Du är kär nu? - jasomfan!
Någon har sårat dig så du har börjat gråta? - ja..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? - jaaa:D
Du har haft ett förhållande som varade över ett år? - neee
Du har haft ett förhållande som varade över två år? - nejee

Dåliga tider
Jag kan inte svälja piller? - haha kan men går ej bra:o (åksjuketabletter)
Jag har tagit mediciner mot depression? - nejjj
Jag har anorexia och/eller bulimi? - nejjj troojja iaf
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det? - typ.. aa
Jag har vaknat gråtande? - jaoo.. :'(
Jag har somnat gråtande? - jaoo
2 kommentar/er till inlägget "trodde man kunde ha tråkigare, det kunde man inte:p"
Postat av: Malin

Hoppas du haft en bra lördag?

Kram!

URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Datum: 2011-09-25 / Klockan: 00:54:17
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du ha tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



( Ni känner säkert igen mig från min gamla blogg om modellandet. Har uppdaterat hela bloggen nu så att jag skriver hur bästa sättet är att komma i Form på, en massa tips och såklart mycket om min vardag som modell! )



Här är hittar du tävlingsinlägget:

http://svettlukt.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-1.html


Datum: 2011-09-25 / Klockan: 08:25:32

Skriv gärna:

skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?
Mejladress: (bara mina ögon ser:D)

Skriv din blogg här:

Skriv lite grejs här: