Lose or Win!

Hej, sumpig uppdatering men jag har faktiskt en BRA anledning.
Jo det är såhär att imorse skulle jag till Ramvik och spela 2 handbollsmatcher, första förlorade vi med 43-1. Nu tänker ni: fyyyy vad sumpigt erat lag är! Men det var faktiskt för att vi mötte äldre, längre och dem hade kanonskott...
MEN andra så vann vi faktiskt med 9-8. Nu tänker ni: HAHA ! det är ju bara ett mål mellan! MEN.. jag tycker om att skriva men^ ^ MEN här kommer spänningen: det stod 8-8 det var ca 3 sekunder kvar.. En i mitt lag (emma) fick bollen i sin hand tog ett hopp och sköt in i mål, hon prickade OCH VI VANN!!!!!<3 så det blev 9-8 !
Men nu måste jag göra inbjudningar och bada^^
Pusshej!<3
1 kommentar/er till inlägget "Lose or Win!"
Postat av: Lucas Gustavsson

Tjenare! Några planer för kvällen? :)

URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Datum: 2011-10-08 / Klockan: 16:59:39

Skriv gärna:

skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?
Mejladress: (bara mina ögon ser:D)

Skriv din blogg här:

Skriv lite grejs här: