Dag 4 - ett test

TIDSFÖRDRIV
är du singel? - jaa. . .
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - iblaand
hur många har du varit kär i? - många men har varit riktigt kär i 2 <3
är du kär just nu? - jasomfan!♥

- tio frågor om dig själv
namn? - Tilde 
när fyller du år? - 12 oktober ( om fem dagar )
några piercingar? - Nepp:o (har haft i öronen)
vilken årstid är bäst? - höst & sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - jag vet ej:o
vad tycker du mest om hos dig själv? - hmm.. ögonen och själva håret.
vad är du bra på? - hehe.. skratta, babbla, sova, skriva & läsa;)
vem älskar du mest på denna jord? - mina vänner, min familj och min hund!♥

- 6 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - det är väl fem styckna, matilda, sofie, tilde, linnea och albin!:) 
vem är den roligaste av dina vänner? - Tilde;) 
vem är snyggast av dina vänner? - jag såklart;) nej men alla:)
vem är mest partyprisse? - ehh.. Matilda tror jag;)
vem är den du helst har filmkväll med? - Matilda eller Tilde<3


- 10 frågor om din familj
vem står dig närmast? - Mamma, pappa & syrran
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jaoo
vem är farligast i din familj? - JAG!!!! såklart;)
vem ser roligast ut i din familj? - vi är för snygga för att se roliga ut;)
vem är coolast? - guud vilken lätt fråga JAG SÅKLART!!!!!;)
har ni något husdjur? - en hund♥
sover du oftast med? - hehe.. mamma & syrran:o
roligaste kvällen med familjen? - ehhh...?

- 9 frågor om idag
vad har du gjort idag? - skolan. . .
vad ska du göra nu? - gå ut med hunden:/
har du gjort något dåligt idag? - naaah troej de
vad har du ätit idag? - Nesquiks (frukost), kyckling (lunch) 
har du duschat idag? - nepp
är du trött nu? - Jaa...!
vad händer i morgon ? - ska spela match yaaaaay!:)

- telefon/mobil
vem ringde dig senast? - Sofie
vem ringde du senast? - Soofie: D
vem sms:a till dig senast? - Sofie!
vem sms:a du till senast? - Sofie:p

- kärlek
har du kysst någon idag? - nopp
har du ett förhållande? - Nee..
är du romantisk? - haha ofc;)
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - haha nope
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha jaa;o i typ förskolan:o (dem visste det)
vem sov du senast bredvid - Mamma 
vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Albin<3
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - hmm naah tror ej de
vad gillar du för stil på tjejen/killen? - haha tar inte så mycket på utseendet så.. jag vet ej.
0 kommentar/er till inlägget "Dag 4 - ett test"

Skriv gärna:

skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?
Mejladress: (bara mina ögon ser:D)

Skriv din blogg här:

Skriv lite grejs här: