Känner mig duktig!

Heej eller aa godkväll blir det väl:p
Har inte bloggat idag för jag har haft fullt upp;/
Först så hade vi "temaupplevelse" på skolan och vi åkte till ett gymnasium med bara DJUR!<33 Älskar de;)
Där fick vi hälsa och klappa vissa reptilder, fåglar, gnagare och bondgårdsdjur:)
Sen slutade vi halv 2 på skolan, jag stannade på skolan i en timme för jag skulle ha pianolektion 14.40 så jag väntade där.. Hade piano till 15.00 sen skulle jag vänta Julia till 15.20.
Sen var jag med henne till typ kvart i 7?:) Sen kunde jag inte ta datan för syrran hade den för att göra läxa. Och NU är hon klar.. så jaa:p
Men det var det som jag gjort idag:) lovar att de blir bättre imorrn!
Pusshej!<3
1 kommentar/er till inlägget "Känner mig duktig!"
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Oj det är typ..Nesquick? ;) Haha minns inte. Kram

URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Datum: 2011-09-29 / Klockan: 23:16:02

Skriv gärna:

skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?
Mejladress: (bara mina ögon ser:D)

Skriv din blogg här:

Skriv lite grejs här: