VECKANS BLOGG AVSLUTAD!

Veckansblogg-tävlingen är avslutad. Man kan inte anmäla sig längre och jag bestämmer dem 3 styckna som vunnit imorgon.
Pusshej!<3
2 kommentar/er till inlägget "VECKANS BLOGG AVSLUTAD!"
Postat av: Anonym

Missa inte mina tävlingar där just nu bland annat kan vinna brush-kit från MAC, unik spabehandling, goodiebag från E.l.f. Cosmetics, ögonfransserum, smycken och en hel del andra skojigheter :).



NEWS: En efterlängtad ONEPIECE tävling är i full gång i min blogg. Det blir TVÅ stycken vinnare som får hem en valfri ONEPIECE. Var med du med!



(Alla mina tävlingar finner du i min kategori som heter "Tävlingar" under fliken Om mig/för er som finns under headern - eller ÄNNU lättare, du hittar alla mina populära tävlingar i en utav mina menyer. Klicka på de små bilderna för att komma till tävlingarna du är intresserad av!) / http://FLAVOURED.se


Datum: 2011-10-02 / Klockan: 23:20:47
Postat av: amanda ~ annasdotter

Jaa det har jag :) har inte hunnit svara på den(a) haha, och tack för allt, du är suuupeer snäll :D jag har dock sjukt mycket att göra nu i skolan och för övrigt.. Men jag kaanske kan fixa de om ett tga.. hinne rinte nu :/ kraaaaaam

URL: http://annasdotter.se
Datum: 2011-10-03 / Klockan: 11:48:14

Skriv gärna:

skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?
Mejladress: (bara mina ögon ser:D)

Skriv din blogg här:

Skriv lite grejs här: