8 dagar till min födelsedag!

Dag 1 - Min önskelista.
Dag 2 - Tre favoritsaker.
Dag 3 - Bilder sen sommaren.
Dag 4 - Ett test.
Dag 5 - Mina favoritprogram/filmer.
Dag 6 - En dikt jag har skrivit.
Dag 7 - Mina husdjur.
Dag 8 - Videoblogg.
Kommer att försöka hinna en sånhära varje dag:) börjar med Dag 1 imorgon:)
Dag 10 - VideobloggDag 1 - Min önskelista
Dag 2 - Tre favoritsaker
Dag 3 - Bilder sen sommaren
Dag 4 - Ett test
Dag 5 - Mina favoritprogram/filmer
Dag 6 - En dikt jag har skrivit
Dag 7 - Mina husdjur
Dag 8 - Videoblogg
Börjar med Dag 1 imorgon!:)
1 kommentar/er till inlägget "8 dagar till min födelsedag!"
Postat av: amanda ~ annasdotter

jaapp, jag ska försöka komma ihåg! men vore dock enklare om du skickade ett mejl till mig, så kommer jag lättare ihåg det:) [email protected] kraaam

URL: http://annasdotter.se
Datum: 2011-10-03 / Klockan: 18:54:28

Skriv gärna:

skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?
Mejladress: (bara mina ögon ser:D)

Skriv din blogg här:

Skriv lite grejs här: